Keď nový fit produkt vyvíjajú tisíce fanúšikov
Keď máte obľúbený produkt, ste šťastní, no niekedy by ste radi na ňom niečo predsa len zmenili. Teraz máte príležitosť vytvoriť proteinovú tyčinku presne podľa seba.
Spoločnosť MAX SPORT sa odhodlala k odvážnemu kroku. Spýtala sa najlepších trénerov a fanúšikov, čo by vylepšili na ich najúspešnejšom produkte - proteínovej tyčinke.
Ako generálny partner súťaže o najlepších trénerov FIT LEADER 2018 sa tak v MAX SPORTE rozhodli na maximum využiť potenciál spolupráce s trénermi a ich komunitami, ako aj portálom CVIČTE.SK a zapojili ich rovno do vývoja.
Trénerov a odborníkov zapojených do súťaže FIT LEADER považujeme za najfundovanejších ľudí pre zdravý a aktívny životný štýl. Preto chceme ich dlhoročné skúsenosti a prácu s rozličnými typmi klientov zúročiť do vylepšenia našich proteinových tyčiniek,
vysvetľuje Martin Poledna, spoluzakladateľ spoločnosti MAX SPORT.
Ako to vyzerá, keď sa do vývoja zapojí cez 200 trénerov a 40 0000 fanúšikov?
Prostredníctvom portálu CVIČTE.SK a sociálne siete sme zorganizovali ankety, kde sa mala možnosť vyjadriť odborná aj široká verejnosť k vybraným parametrom tyčinky, ako sú jej príchuť, prísady, veľkosť či poleva.
Nasledovať budú odborné workshopy spojené s ochutnávkami so zapojením najlepších trénerov zo Slovenska aj zahraničia, vrátane odborníkov na výživu, na ktorých sa upresní zloženie tyčinky (typ proteínu, účinné látky, obsah cukru a bielkovín a ďalšie).
Vo finále budú mať možnosť vyjadriť sa opäť fanúšikovia, napríklad k návrhom obalov proteinových tyčiniek vo FIT LEADER edícii, ktoré by mali byť vo 2 príchutiach (čokoládovej a vanilkovej), čo je práve jedna z vecí, ktorú si zvolili fanúšikovia v anketách.
Celý proces plánujeme evidovať a oboznamovať s ním aj spotrebiteľskú verejnosť prostredníctvom on-line kanálov. Finálne produkty potom plánujeme uviesť na trh v prvom štvrťroku 2019 tak, aby boli dostupné pre všetkých aktívnych ľudí pred štartom novej sezóny.
prezráda pre túto chvíľu Martin Poledna za MAX SPORT.