Desiata – záchrana pred veľkým bruchom i vlčím hladom

Advertoriál

Aj vy patríte medzi tých, čo naposledy desiatovali v školských laviciach? Tak potom zbystrite.

Desiata, Hamburger
Zdroj: pixabay.com/photo-1345242/
20. DEC 2017
Desiata má pri tom rovnako ako raňajky, ktorými sme sa zaoberali v predošlom článku, veľmi podstatnú úlohu v dennom jedálničku. Zabezpečí predovšetkým to, že sa na obed nevrhnete s úplne prázdnym žalúdkom a vlčím hladom. Telu zároveň vysielate pravidelné signály, že si nemusí ukladať zbytočné zásoby, najmä pokiaľ máte medzi raňajkami a obedom veľký časový rozostup. Nemusíte sa báť, že kvôli desiate začnete priberať – samozrejme, ak si ustrážite formu. Desiata má byť malý snack medzi jedlami, nie 5-chodové menu. Inšpirujte sa našimi tipmi.
 

ORECHY A TVRDÝ SYR

Zmes orechov obsahuje množstvo prospešných látok a tukov, pričom si ich prakticky zbalíte aj do práce, či na výlet. Pozor dávajte na kvalitu orechov – pokiaľ vyzerajú nezdravo, majú malé bodky, sú zosušené alebo zmenili farbu, sú pravdepodobne pokazené. Ak by vám hrsť orechov nestačila, skombinujte ich s kúskom tvrdého syra, ktorý vás zasýti.

ČERSTVÉ OVOCIE ALEBO OVOCNÉ ŠŤAVY

Čas medzi raňajkami a obedom je ideálny priestor na doplnenie vitamínov. Trávenie už spracovalo raňajky a ovocie bude mať voľný priebeh. Ovocie sa totiž trávi podstatne kratšie ako iná potrava a pokiaľ zjete čerstvé ovocie po jedle, začne vám to všetko v žalúdku kvasiť. Ste fanúšikom ovocných štiav, ale nemáte priestor nosiť si ich do práce? Pribaľte si šťavnatý RAW JUICER, špeciálne príchuť červená repa a moruša s ríbezľovou plnkou vás zasýti i osvieži.

MaxSport RAW JUICER

HUMUS A MRKVA

Ak patríte medzi vegetariánsku obec, alebo sa prosto radi oddávate zdravým zeleninovým pokrmom, ideálny snack pre vás je humus s mrkvovými paličkami. Chrúmanie mrkvy vás zasýti, cícer doplní zásoby bielkovín, vlákniny a vitamínov.  Malý zlepšovák? Vyskúšajte k humusu proteínový cracker Veggie, ktorý vás zároveň odbremení vás od šúpania mrkvy. 

PROTEÍN CAKE

Doobednú pauzu ľudia v práci radi využívajú na koláčik a kávičku. Pokušenie zahryznúť sa do torty čo doniesla kolegyňa k narodeninám je určite veľké, a výnimočne odpustiteľné, ale na pravidelné maškrtenie máme lepšiu vychytávku. Krehké chutné Protein Cakes s mliečnou alebo kokosovou príchuťou vám dodajú množstvo bielkovín, bez zbytočného cukru, a dokonca ani neobsahujú palmový tuk!

MaxSport PROTEIN CAKE

COTTAGE CHEESE S OVOCÍM

Pri predstave cottage cheesu si väčšina ľudí predstaví slané jedlo. Skúšali ste zmiešať si ho s čučoriedkami, čiernymi ríbezľami, alebo iným drobným ovocím? Pridajte už len trošku škorice a výnimočný snack je na svete. Ak preferujete praktickejšie riešenia, siahnite po rovnako chutnej proteínovej tyčinke s ríbezľami.

Prečítajte si predošlý diel seriálu: Raňajky naše každodenné (alebo ultimátny návod pre nestíhačov)

Zdroj: PR, MaxSport


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Desiata – záchrana pred veľkým bruchom i vlčím hladom

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 

TOP články

    Desiatujete každý deň?
    Áno, desiata je dôležitá.
    Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
    Nie, nikdy na to nemám čas.

    Celkom hlasovalo: 1968
    Archív ankiet

    Odber newsletterov
    Tip pre redakciu
    Poslať článok

    Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.